Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo
Obsah košíku:
0 produktů
Obchodní podmínky

Poštovné a balné

a) Při objednávce v hodnotě nad 600,- Kč (včetně DPH) není poštovné a balné účtováno.

b) Při objednávce v hodnotě nižší než 600,- Kč (včetně DPH) je účtováno poštovné a balné ve výši 100,- Kč (včetně DPH).


Práva a povinnosti prodejce

1. Prodejce má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky; v případě platby předem na účet do pěti pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona  č. 367/2000 Sb., prodejce vrátí částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce nevrací částku za poštovné a balné.

3. Prodávající se zavazuje osobní údaje, které mu poskytl nakupující, neposkytovat žádným třetím osobám. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. (Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.)


Práva a povinnosti nakupujícího 

1. Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.

2. Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.

3. Na základě zákona č.367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

4. Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zboží zaplacené.

5. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené.

6. Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat celistvost a stav zásilky. V případě poškození originálního obalu zboží nepřebírejte a sepište s pracovníkem přepravní služby nebo pošty protokol o poškození.